Millbert Event har de sista 10 åren gått igenom ett flertal större mycket lyckade event men vi tror fortfarande vi kan lära oss något nytt för varje ny kund vi får möjligheten att hjälpa. Vi jobbar idag efter att varje kund ska vara nöjd till varje pris. Vår målsättning är att bli det självklara valet till ditt uppdrag. För att bli det måste man se till att ingenting går fel och att varje kund blir en bra referens för framtiden.

Kan ert företag bli uppdragsgivare på field marketing?
På Millbert Event har vi genom åren jobbat med många olika kampanjer, projekt och event för så många olika företag och bolag i så många olika brancher att vi vågar hävda att vi kan jobba med alla olika typer av försäljning, marknadsföring och rekrytering. Om ert företag vill höja sin försäljning eller kundrekrytering och därigenom sin omsättning genom våra tjänster så är ni rätt kunder för Millbert Event.

Ni ska välja Millbert Event om ni:
* vill öka din kundbas.
* vill synas igenom allt mediabrus.
* vill samarbeta med ett innovativt säljbolag med 10 år i branchen.
* söker säljare med lång erfarenhet av direktförsäljning.
* vill vara säker på att ert varumärke vårdas.

Varför Millbert Event?
Millbert Event jobbar långsiktigt.Varje ny kund är en ny referens. Idag finns många referenser att falla tillbaka på.
Millbert Event har en väldigt lång erfarenhet, och var ett av de första företagen att börja med field marketing.

Millbert Event är välkommen till alla de större eventytorna i Sverige.Tack vare att vi alltid jobbat efter att skapa ett trevligt event är vi välkomna på alla de större viktiga eventplatserna i Sverige. Kunderna ska vara glada och ha ett leende på läpparna efter ett möte med våra säljare oavsett om kunderna har sagt ja eller nej till vårt erbjudande.

Millbert Event har en stor drivkraft att vilja hjälpa kund.Ibland tar vi beslut som kanske inte gynnar oss men som gynnar uppdragsgivaren på lång sikt, allt för att vår uppdragsgivare ska få en så bra lönsamhet som möjligt.

Millbert Event välkomnar dig till ett företag med historia.

Lars berättar: 1997 fick min pingisklubb ett erbjudande att ta in nya kunder till Bonniers lexikon och på så sätt få pengar till klubbkassan. Tanken var att man skulle fråga sina medlemmar eller kanske mormor eller grannen. Jag gav då min klubb ett förslag att vi skulle möta upp nya kunder där människor samlas och passerar; köpcentrum, mässor, festivaler osv.
Jag ringde runt till alla de största köpcentrumen och presenterade min klubb och sa att vi ville marknadsföra Bonnier och bjuda på kokosbollar – vi var varmt välkomna!

Under det senaste decenniet har fler upptäckt möjligheten att exponera sig på ytor där det är stor genomströmning och köpcentrum har börjat att ta bra betalt.

Bonnier blev en enorm succé med över 30.000 nya kunder på ett år! Riddaren Bordtennis blev Sveriges rikaste pingisklubb och jag visste vad jag skulle ägna mig åt i framtiden – Millbert Event.

Mycket har hänt sedan 1997, då hade vi enkla träbord och handskrivna skyltar och var välkomna i alla större köpcentrum för att vi bjöd på kokosbollar. Millbert Event har under alla är alltid legat i framkant av utvecklingen och har lärt sig av alla barnsjukdomar de första åren. Millbert Event har till idag skaffat över 350.000 nya kunder till små och några av de största företagen i Sverige (se referenser) och vi välkomnar hela tiden nya utmaningar. Er framgång är våran framgång!

Go top